Veel gestelde vragen

Veel vragen zijn ons in het verleden al eens gesteld. We hebben de antwoorden op deze vragen voor je een rij gezet.

Mocht jouw vraag er niet tussen staan aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Hoe kan ik klant worden?

Lumberg Nederland verkoopt exclusief aan zakelijke (B2B) klanten. Wij verkopen niet aan consumenten. Dit is de reden dat u alleen bruto prijzen ziet voordat u een login heeft aangemaakt.

Wil je klant worden? Maak dan hier je account aan

Ben je al klant bij Lumberg Nederland en heb je ene account? Log dan hier in

Ik heb een nieuwe account aangemaakt maar ik zie nog geen prijzen

Nadat je het formulier account aanmaken hebt ingevuld, zullen we zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om uw account goed te keuren.

Voor die tijd kunt je nog geen prijzen zien of bestellingen plaatsen.

Ik had een login voor de oude website, maar ik kan niet inloggen op de nieuwe website

Omdat we voor de webshop zijn overgestapt op een heel nieuw platform was het niet mogelijk om je oude account mee te nemen. Om die reden vragen we je om een nieuwe login aan te maken.

Mocht je hulp nodig hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ik kan het gezochte product niet vinden.

Als het product dat je nodig hebt niet in de zoekresultaten van onze webshop staat, is de kans groot dat we het toch kunnen leveren. Klik tijdens kantoor uren op de Live chat knop om direct technische ondersteuning van een van onze productspecialisten te krijgen.

Leverdatum en voorraadinfo

Op dit moment tonen we nog geen actuele voorraden op de webshop. Gedurende het orderproces zullen we het aantal producten dat we op voorraad hebben schriftelijk (via email) aan u bevestigen.

De datum die je dan van ons krijgt is de indicatieve leverdatum waarop wij de producten kunnen leveren op het moment dat je de producten bij ons besteld.

De leverdata die wij afgeven zijn indicatief en gebaseerd op onze ervaring op het gebied van de inkoop van deze producten uit het verleden.

Kan ik mijn gebruikersnaam opvragen?

Als je de gebruikersnaam van je account bent vergeten, kun je die eenvoudig bij ons opvragen. Deze wordt dan verzonden naar het e-mailadres dat is geregistreerd in uw profiel

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen

Wanneer je een nieuw wachtwoord wil aanmaken kun je dit eenvoudig doen in Mijn Account onder de tab accountgegevens zoals hieronder is afgebeeld:

wachtwoord opnieuw aanmaken Lumberg Nederland

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Mocht je onverhoopt je wachtwoord vergeten zijn kun je deze altijd opnieuw aanmaken door “wachtwoord verhgeten aan te klikken” Zie ook onderstaande screenshot.

Kan ik met iemand spreken over een order die ik heb geplaatst?

Het E-mail adres van onze klantenondersteuning is: info@lumberg.nl

Het telefoonnummer van de afdeling klantenondersteuning is: 010-5216255
We zijn van Maandag tot en met Vrijdag tijdens kantooruren, 08:30-17:00, bereikbaar.

Sinds kort bieden we ook de gelegenheid om met een van onze medewerkers te chatten. Hiernaast kun je zien of de chat beschikbaar is.

Hoe kan ik de goederen retourneren naar Lumberg Nederland?

Voor het terugsturen van producten kun je bij onze verkoop afdeling om een RMA-nummer vragen. Nadat je het RMA-nummer hebt ontvangen, sturen we je de instructies voor het verpakken van het retourpakket.

Hoe kan ik mijn bestelling aanpassen als ik een fout heb gemaakt?

Zodra je een fout constateert in de order nadat deze is ingezonden, bel dan zo snel mogelijk met onze verkoopafdeling op 010-5216255.

Het kan voorkomen dat het niet meer mogelijk om de order te wijzigen voordat deze wordt verzonden. Door zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, heb je de grootste kans dat we de order nog kunnen wijzigen vóór verzending.

Status bestelling/offerte aanvraag

In de “mijn account” sectie selecteer je de optie “bestellingen”. Vervolgens ziet u een lijst met lopende bestellingen/offerte aanvragen en de bijbehorende status zoals hieronder is afgebeeld

Ziet u bij een order de status “Quote Request” dan is de bestelling nog niet volledig ingevoerd en bevestigd.

Kan ik ook een kabel op maat laten maken?

Als connectivity expert kunnen wij ons voorstellen dat je een kabel nodig hebt die niet standaard verkrijgbaar is.

Om die reden hebben we een speciaal formulier gemaakt waarin je naast het type kabel en lengte ook de gewenste connector voor beide zijde kunt opgeven. Desgewenst kun je tevens je eigen specificatie uploaden bij je aanvraag. Ga voor een maatwerk kabel assemblage offerte naar https://lumberg.nl/maatwerk-kabel-assemblage-aanvraag/

Lumberg Nederland BV Jan van der Heydenstraat 76 2665 JB Bleiswijk Nederland +31 10 5216255

Nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Menu
Inloggen